W wypadku  problemów technicznych prosimy postępować zgodnie z pierwszym opisanym sposobem, natomiast jeśli nie odniesie to oczekiwanych skutków prosimy o kontakt telefoniczny pod numer biurowy lub komórkowy.

 Systemy dostępne są 24h/dobę.

1 sposób -  jeśli Internet działa :

  • prosimy zalogować się do Panelu Klienta http://www.panel.henet.pl/
  • wpisać informacje o problemie  w formularzu w dziale Helpdesk.
  • lub wysłać e-maila na adres admin@henet.pl lub biuro@henet.pl z opisem problemu

2 sposób - jeśli Internet nie działa :

  • prosimy o telefon pod numer (do biura) 322303090 lub (kom) 509216313
  • można także osobiście poinformować nas o problemie w siedzibie firmy przy ulicy Gliwickiej 49, Rudziniec

Godziny otwarcia biura:

Poniedziałek 8.30 - 16.30
Wtorek 8.30 - 16.30
Środa 8.30 - 16.30
Czwartek 8.30- 16.30
Piątek 8.30 - 16.30